June 01, 2011

sakit lagi?

Di suatu petang nan indah, sha yang kusyuk menghiris kulit mempelam untuk diberikan kepada amzar tetiba ouchhh terpotong jari...terjerit sha...apalagi kalut amzar carikan minyak untuk disapu tapi lukanya tak berdarah pun...saja ja sha gimik lebih...nak tengok reaksi amzar

"mak..mak sakit lagi?"

"sakit sayang"

sambil selawat & mencium luka "mak sakit lagi?"

"sakit sayang"

kemudian dipeluknya sha & diciumnya pipi & tangan sha "mak....bila amzar buat macam ni mesti mak tak sakit kan?...mak sakit?"

"dah tak sakit sayang...thank u sayang"

"t kalau mak sakit lagi mak cakap ya....amzar cayang mak lagi...pastu mesti mak dah tak sakit"

"ya sayang...kalau amzar hari2 sayang mak mesti mak tak sakit..amzar sayang mak?"

"sayang...saaaaayang banyak2...mak sayang amzar?"

"saaaaaayang sangat2"
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...