March 30, 2011

smartnya uniform mereka

 pic credit to google

tadi mase sha nak gi amik amzar terpandangla satu geng berpakaian uniform putih lepaking di prangin
then suddenly 1 gal ongputih offerkan diri nak snap pic dgn diaorg
walaupun muka diaorang hmm hmmm tapi....

tapi....

oleh kerana style berpakaian menampakkan mereka ini sgt2 segak & bergaya ok

nape diaorang lepak ramai2 kat town ni....?

dapat pelepasan utk shopping ke?

rasenye tgk muka mcm pelatih je
berpakaian kemas berwarna putih dgn potongan rambut ala mawi hmm mmg mereka sungguh2 henchem

mule tu mmg sha blurr je tak tau diaorang ni dr mana..
either tudm or tldm
then balik office google2 baru tau rupanya tldm....
ke pilot?


 

mmg benarla....
pakaian bleh membuatkan kita kelihatan bergaya & berpenampilan
yang muka hmm hmm pun bleh jadi hensem dlm sekelip mata

sambil taip entry ni sambil bayangkan amzar dalam pakaian macam ni
sungguh bergaya & segak budak buchuk sha t ye :)

tapi...

tapi....

kalau amzar pakai uniform kat bawah ni pun nampak henchem juga kan?
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

smartla plak mamat ni...korang kenal sape die?



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...