March 02, 2011

Roti bakar hangit


tak penah2 sha bawa bekal dari umah tetiba pagi n tingin plak bawa bekal
roti bakar sapu mentega & strawberi jam...dipotong kecil2
dah bis separuh....yg separuh gi tak lalu plak nak telan cos dah keras kejung je
apelagi gunela idea gile nak perangat roti dlm oven
susun roti elok2 & set time 3 min
3 min....hmmm lama lagi...so gi la bace paper jap
bau sedap je pada mulanya
then cik miza tegur gi tgk cepat t hangit plak
aduss mau aku cili mulut budak ni....masin tul
apelagi hangus + hangit la
so tak pasal2 office hari ni bau perfume hangit semerbak
sape yg enter....ape bau ni?....hmm saye la tu....bakar roti hangit...wuaaa
jgn cm tegur sudah...
jenuh gak la sembur spray segala nak kasi ilang bau tapi....bau ni degil tul...sampai guard hoz pun baunye menjengah...uhhhh


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...