December 01, 2010

Dapat award dari melurjelita

Alhamdulillah & tocheh kak melurjelita....1st award plak tu....di kesempatan ni saya nak mengucapkan terima kasih kepada kak melur yg menyokong blog saya selama ni, kawan-kawan, keluarga etc....hahaha...sorry2 terfeel lebih plak mcm dapat award utk anugerah bintang...tak sangka2 bleh dapat award ni....maklumla 'hum aapke hain koun'...hehehe...apa2 pun beribu-ribu shukria...sorryla baru hari ni bleh amik award tu...bz memanjang je....award ni kak melur dapat dari cik mat gebu...tahniah ye

here is the award....
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
taraaa


thanks again kak melur....

bila dah dapat award kena plak jawab soalan2 

6 fav artis/singer/group :

1. Amzar Syahmi (jangan tak tahu...Amzar pandai nyanyi & nari tau)
2. Maher Zain (baru je mule berjinak-jinak dgn lagunya)
3. Aishwarya Rai
4. Raihan
5. Shahid Kapoor
6. Afdhlin Shauki

Tag 10 Bloggers: 
sha nak dedicatekan award ni kpd
1. wani
2. haja
3. mas
5. matika
10. amilin


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...