December 20, 2010

Amzar oh Amzar 5

mak call sha tadi & cite pasal amzar...amzar & mak tgh kusyuk tgk drama tamil...tiba2 amzar cakap..(amzar call makmahnya as mak gak)

Amzar: mak, bleh tak buat payasam utk amzar?
mak: bleh, nanti makmah soh mak bli ye
Amzar: ok tapi mak buat payasam jangan boh racun ye macam dlm drama tu...
mak: racun?
Amzar: yela..mak tak tengok ka tadi pompuan tu boh racun dalam payasam bagi kat kawan dia...kesian kawan dia mati...nanti kalu mak boh racun dalam payasan amzar, amzar pun mati nanti
mak: ishh awat cakap macam tu?...makmah kan sayang amzar mana bleh boh racun
Amzar: goodla mak...ok t mak buat payasam utk amzar, mak n basirah tapi jangan boh racun tau...sayang kat mak

pengaruh drama tamil tul...ni smua makmahnya pasal la...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...