February 23, 2011

jangan riak

wuaaa orang len dapat saman terus nangis tapi sha teruja plak...hehehe

actually hari ni adalah hari bersejarah dalam hidup sha cos 1st time sha dapat saman jpj lepas 5+ tahun memandu sebab park di tpt yang tak sepatutnya...

dah berbulan-bulan sha park kat tpt tu takde pe2 tup2 hari ni dpt saman tu pun sha perasan masa tgh bawa keta..masa usha dlm keta paper tak nampak mcm biasa tengok so stop jap depan kedai bangla nak amik paper tu (sibuk je bangla tu warned jgn park depan kedai die...uhhh)....terus....nak amik ko....saman beb....dr jpj....terus terkesima & tergelak.....hahaha...boleh mcm tu?.....woteva....

then sibuk sms kawan tanya nak bayar kat mana & brapa.....

slama ni berhati-hati betul sha park keta tapi yg sha tak faham berbulan-bulan dulu k je tup2 hari ni ada saman....wot d h---...terpaksa menapak ke prangin....penin2

masa ni sha terfikir satu hal

beberapa hari yang lepas...

kawan sha tanya mana nak bayar saman jpj & mppp....sha jawab 'tak tau plak...tak penah aku bayaq menda tu, awat hg kena samanka?...laaa.'....

pastu bila terbaca luahan hati kengkawan pasal nak bayar saman dalam hati sha fikir 'uhhh pecah rekod aku bawa keta lama ni tak kena saman'....riak la tu

sekarang.....

ko riak sangat kan.....nak amik ko....bayarla saman ni....hehehe..

tula moyang sha cakap dulu jangan riak nanti hang jatuh balik menangis....see wot happened now....uhhh.....dunia...dunia....woteva

so pengajarannya ialah.....JANGAN RIAK YE...

3 comments:

  1. baya jgn x baya...aku dah biasa...org mpp tu agaknya dah muak tengok muka aku...ahaha....tpi aku bukan suka pon nk kat depa nk baya..kerna terpaksa aku p bayar pon...haish...opps jgn riak, jgn riak...nauzubillah....

    ReplyDelete
  2. hehe..hg 5 thn br dpt saman..aku start bw keja jer terus saman dah diposkan kat umah(lg glamour)..semua speeding semua saman....board tunjuk 70km..bt aku bw 83km pun kena jg...huhu

    ReplyDelete
  3. wani: hehehe kawan dlm cita ni hgla..tula nak riak sgt
    rebe: biasala tu...depa tak leh tgk kita idup senang sikit

    ReplyDelete

1000 of thanks for your comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...