April 11, 2011

tidur dalam kereta

sedang rancak korang berjalan tetiba terjongol sepasang kaki dari dalam kereta sebelah anda...
mesti korang intai utk melihat empunya kaki itu kan?
apa yang akan anda fikir bila melihat gambar2 dibawah ini?

 tak senonoh?

 kasihan?

malas?

 
 hairan?
 
  lucu?

ya....kadang kita akan terserempak dengan situasi sebegini dan yang pertama terlintas dalam fikiran kita adalah ayat2 di atas (kalau ada ayat len tolong tambahkan ye)
apa salahnya balik je umah tidur atas katil dilapisi tilam yang empuk macam ni....

 

tapi adakah anda fikir betapa penat & letihnya mereka sehingga sanggup tidur dalam keadaan begini?
betapa tak laratnya sehingga nak memandu balik umah pun terasa berat sangat2
oleh kerana tiada pilihan & juga tidak dapat lagi menahan rasa mengantuk yang mengetuk-ngetuk maka digagahkan juga diri untuk tidur 
ialah dari membahayakan diri sendiri memandu dalam keadaan mengantuk lebih baik tidur dulu kan
itu yang lebih baik

tapi letih macam mana sekali pun beranika anda tidur begini?

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-



uhh....tak sanggup...
tak sanggup...

selalunya pemandu teksi & lori yg akan tidur begini kan...
awal2 tu mmg rase geram ssgt...yela mcm2 peel tak senonoh
tapi sekarang dah mula memahami
well apa yang penting bahaya tidur begini tetap ada....terutama skali bagi wanita


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...