April 06, 2011

tak dapat rumah, aiskrim pun jadila

dalam perjalanan ke kindy....

amzar: mak...tengok watch amzar
sha: hmm cantik...sapa pakaikan utk amzar?
amzar: makmak la...
sha: pandai makmak pakaikan watch hari ni ya...slalu terbalik
amzar: hmmm betul...mak.
sha: ya
amzar: nak bagi gift apa kat makmak ya?
sha: hmm amzar cakapla
amzar: kita bagi umah nak?
sha: umah? mak aih....kayanya amzar
amzar: tak boleh ke?
sha: mak takde banyak duitla nak bli umah utk makmak...kalau amzar ada duit amzar belila
amzar: hmm...kalau tak bleh bagi umah kita bagi aiskrim dalam fridge kat umah je la
sha: hahahaha...yela2....

tak dapat bagi umah, aiskrim dlm umah pun jadila


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...