September 08, 2011

Dah takde ke pompuan sejati sekarang

KANGAR: “Saya bukan sebarang pondan kerana dianugerahi keistimewaan oleh Tuhan yang mungkin tidak terdapat pada pondan lain mengakibatkan saya kini menjadi sasaran kerana perasaan cemburu dan berdendam.

“Ia (cemburu dan dendam) bukannya daripada golongan sejenis, tetapi turut membabitkan wanita yang mungkin meminati teman saya (Mohd Hafizuddin Johari, 20) dan lelaki yang meminati saya kerana pernah diugut akan dirogol beramai-ramai,” kata lelaki berperwatakan wanita, Natasya Farisya, 28, yang juga teman istimewa Mohd Hafizuddin, mangsa simbahan asid di depan sebuah rumah di Taman Seri Bakau, di sini, pada awal pagi Sabtu.

Natasya berkata, sejak kejadian simbahan asid berlaku terhadap Mohd Hafizuddin, hidupnya menjadi tidak tenteram dan kini perlu sentiasa berhati-hati kerana bimbang perkara sama akan berulang ke atas dirinya.

Katanya, dia dan Mohd Hafizuddin memang bercadang untuk hidup bersama dan keluar dari Perlis, tetapi impian berkenaan terbantut apabila teman istimewanya dibawa lari anggota keluarganya ketika mereka makan di gerai di Padang Besar, kelmarin.

“Saya cuba menghalang tindakan bapa saudara Hafizuddin membawa lari teman lelaki dengan menggunakan kereta tetapi tidak berupaya.

Dapatkan akhbar Harian Metro untuk berita selanjutnya.

'Alahai dah takde ke pompuan sejati dlm dunia ni?...apa yg istimewanya pondan?....blehkah mereka melahirkan zuriat pewaris seperti wanita sejati?'

8 comments:

  1. tuh lar...pelik betol..!huhuh.. wanita sejati lagi byk keistimewaan.. -.-'

    ReplyDelete
  2. aigooo
    dunia semakin pelik
    dan pelik
    huuuu

    ReplyDelete
  3. mmg kiamat dah dekattt sangat².. lelaki ni suka pompuan 'tak tulen' mungkin sbb mereka ini boleh disentuh tanpa rasa tercabul, dan merasakan ianya haram sbb sama mcm sentuh lelaki biasa.. boleh buat hubungan tanpa perlu gugurkan kandungan.. hehehe.. kot² la..

    ReplyDelete
  4. dah akhir zaman. tak ada perasaan malu ke sampai declare masih nak hidup bersama di luar perlis?? nak kata jahil, ada akal fikiran... harap sempatlah beliau bertaubat... macam pondan tu kita pun pakat doa kan semoga dia kembali ke pangkal jalan...

    ReplyDelete
  5. tak paham betol lah..haishhhhhh....

    ReplyDelete
  6. makaihhh..punya lah banyak perempuan zaman sekarang nih..yang itu juga jadi pilihan..haih..

    ReplyDelete
  7. cik bambam: betul tu

    aimie: bila dunia pelik manusi apun ikut pelik sama

    maslina: halalla tu kang ALLAH turunkan bala mcm kaum luth baru nak sedar (sbenarnya tsunami pun salah satu bala gak)

    puan zura: banggala tu dpt couple dgn pondan idaman malaya

    NMH: mmg tak faham peel manusia otak sekerat ni

    rebe: yes yes

    ReplyDelete

1000 of thanks for your comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...