August 18, 2011

Perkahwinan karton

korang pernah tengok karton?..hehehe mestilah pernah...apa punya soalan daa...kiranya tak penah ada orang dalam dunia ni yang tak pernah tengok karton kan...tapi pernah tak korang terfikir ke terimaginasi ke nak aplikasikan kehidupan karton ni dalam hidup korang...sha berani bet mesti hampir semua wanita dalam dunia ni pernah terimaginasi perkahwinan ala2 fairy tales kan....hehehe...alaa its normal...sha pun pernah gak terimaginasi macam tu specially bila tengok karton cinderella...dengan gaunnye yang awesome...

well apa yang sha nak citakan kat sini ialah kita boleh mengamplikasikan kehidupan karton ini dalam kehidupan kita specially perkahwinan...disini sha paparkan beberapa perkahwinan yang diadaptasi daripada cerita2 karton popular di dunia...


hmmm korang nak cuba?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...