August 04, 2011

Penggemar ais krim

 
Aiskrim...dengar pun dah membuatkan kita terliur specially bulan2 posa macam lagila membuatkan kita mengidam sgt2..

well aiskrim merupakan kegemaran semua lapisan masyarakat dari 
baby....

 
kids....
 
wanita (sampai menjilat-jilat tangan)....
 
lelaki (nampak ganas tapi makan aiskrim mcm budak2...hehehe cute) .....
orang tua......

 
eh donald trump pun makan aiskrim mcm budak2.....
obama pun tak ketinggalan...(sejuk sgt ke aiskrim tu?...sengih len macam je).....

 
haiwan (hmm nyum nyum)...
 apa usha2?..p main jauh2....

 mak nak sikit....

hmm nikmatnya.....


nyummy.....

aiskrim juga lebih sronok jika dapat dinikmati bersama.....
 kawan2....
 
keluarga.....

dengan memakan aiskrim juga kita dapat mengeratkan lagi hubungan diantara....

 suami istri sampai...
ke tua....

 mengeratkan hubungan diantara kanak2...

 erkk haiwan....
kita juga boleh memujuk pasangan kita yang tengah marah dgn menghadiahkan aiskrim.....

dan makan bersama-sama.....
so tunggu apa lagi....
buka posa t blila aiskrim & nikmati bersama-sama...keluarga...kawan2
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...